Pe parcursul derulării activităților am observat:
-
Recunoașterea de către elevi a problemelor de mediu și implicarea în soluționarea acestora;
-
Implicarea elevilor în procesul de luare a deciziilor și crearea posibilității de a acționa la orice nivel;
-
Informarea și sensibilizarea elevilor în scopul protejării mediului formând o atitudine pozitivă faţă de mediu;
-
Implicarea directă a factorilor
educaționali (elevi, profesori, părinți) în activități cu rol în protejarea
mediului;
-
Plantarea și a unor arbuști
pentru unele vețuitoare (deobicei se plantau doar flori și arbori mari);
-
Înţelegerea importanţei
gestionării deşeurilor în relaţie cu dezvoltarea durabilă;
-
Formarea în rândul elevilor
școlii a „conștiinței de mediu”, a motivației și a capacității reale de
implicare în probleme specifice educației pentru dezvoltare durabilă;
-
Promovarea imaginii școlii în
comunitatea instituțiilor „eco” prin activități educative indoor și outdoor, de
voluntariat, desfășurate în spiritul cetățeniei active.
No comments:
Post a Comment